Postanowienia ogólne
-
Firma AiM Serwis Mirosław Loks dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu gwarantuje swoim klientom usługi serwisowe na wysokim poziomie.
-
Każdy klient oddający sprzęt do naprawy jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt do naprawy, dobrowolnie akceptuje poniższy regulamin.
Jest to zarazem umowa na której podstawie jest świadczona usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki z tego tytułu.
-
Oddając sprzęt na serwis klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 /Dz. U. 2002 Nr 101 poz. 926/.
Przyjęcie / odbiór sprzętu
-
Potwierdzeniem przyjęcia sprzętu w serwisie jest wydany przez pracownika firmy oryginał GŁOSZENIA DO NAPRAWY.
-
Oryginał GZGŁOSZENIA DO NAPRAWY jest jedynym dokumentem pozwalającym na odbiór sprzętu znajdującego się na serwisie. W momencie odbioru sprzętu zgłoszenie zostaje zwrócone wystawcy.
W przypadku zagubienia zgłoszenia będzie naliczona bezzwrotna opłata w wysokości 30 zł netto.
Wykonanie naprawy
-
Firma A i M Serwis Mirosław Loks nie ponosi odpowiedzialności za nielicencjonowane oprogramowania znajdujących się na dyskach klienta.
-
W momencie oddania sprzętu komputerowego klient powinien sporządzić kopię zapasową danych znajdujących się na dysku HDD.
Firma A i M Serwis Mirosław Loks nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów podczas wykonywania czynności serwisowych.
-
Korespondencja i wymiana informacji odbywa się wyłącznie ze zlecającym naprawę, którego dane widnieją na ZGŁOSZENIU DO NAPRAWY.
-
W przypadku wykonania naprawy części będą zwracane klientowi wyłącznie na jego pisemne żądanie złożone w momencie oddawania sprzętu na serwis.
Przy braku takiego żądania części będą przekazywane do utylizacji.
-
Czas naprawy jest uwarunkowany możliwością uzyskania odpowiednich części jak również zależny od ilości sprzętu przyjętego do naprawy w serwisie. W firmie obowiązuje zasada „kolejności zgłoszeń”.
-
Diagnoza sprzętu oddanego do serwisu prowadzona jest wyłącznie pod kątem usterki podanej przez Klienta.
-
Kwoty podawane przez pracowników firmy są kwotami netto do których należy doliczyć podatek VAT 23%.
-
Serwis udziela na wszystkie usługi wyszczególnione na raporcie serwisowym 3 miesięczną gwarancje.
-
Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu nie naprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach usterki aniżeli podane przez klienta w chwili oddania sprzętu do serwisu.
Sytuacja powyższa może wynikać z konieczności rozebrania sprzętu na czynniki pierwsze w celu zdiagnozowania który z elementów jest uszkodzony, co w nielicznych przypadkach może doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów lub elementów.
-
Klient jest obowiązany do sprawdzenia statusu naprawy poprzez zasięganie informacji telefonicznej lub osobiście i do niezwłocznego odebrania sprzętu.
RODO oraz polityka prywatności
-
Z uwagi na zmieniające się przepisy o ochronie danych osobowych, przekazujemy Państwu komplet informacji, w tym na temat Państwa praw związanych z przetwarzanymi przez nas danymi osobowymi.
-
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, nazwy firmy, numeru NIP, adresu korespondencyjnego, adresu e-mail i numeru telefonu, podanych podczas wysyłania zamówień i zapytań oraz usług,
jest A i M Serwis Mirosław Loks. z siedzibą w Mogilnie, ul. Czesława Miłosza 28. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu umożliwienia kontynuacji współpracy pomiędzy A i M Serwis Mirosław Loks a Panem/Panią oraz w celu realizacji
zamówień i usług realizowanych przez A i M Serwis Mirosław Loks. Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji wskazanych wyżej celów oraz odpowiadających tym celom prawnie uzasadnionych interesów administratora.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wykonywania w/w czynności. Pomimo dobrowolności, konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wykonywania w/w czynności.
-
Podstawą prawną przetwarzania podanych przez Panią/Pana danych osobowych są przepisy art. 6 ust. 1 lit. b i f ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, a w pozostałym zakresie – udzielona przez Państwa zgoda.
-
Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia współpracy pomiędzy A i M Serwis Mirosław Loks a Panią/Panem i wypełnienia przez A i M Serwis Mirosław Loks oraz Panią/Pana wszelkich obowiązków związanych z zakończeniem współpracy lub
zgłoszenia sprzeciwu. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych przez A i M Serwis Mirosław Loks. narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
Przetwarzane przez nas Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do Państw trzecich. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
-
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania
w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
-
W zakresie, w jakim wykorzystanie podanych przez Panią/Pana informacji opiera się na udzielonej przez Panią/Pana zgodzie, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Jeśli chce Pani/Pan zmienić zakres przetwarzanych przez nas danych, w tym wnieść sprzeciw i/lub cofnąć swoją zgodę, wyślij wiadomość na adres e-mail: aim@aimserwis.pl
lub za pomocą poczty tradycyjnej, listownie na adres: A i M Serwis Mirosław Loks ul. Czesława Miłosza 28, 88-300 Mogilno.
Pozdrawiam,
Administrator Danych Osobowych A i M Serwis Mirosław Loks.